BERLIN - Agentur Videoproduktion

BERLIN - Agentur Videoproduktion Videozáznam v divadle TV reportáže filmárov

Prvá strana Naša ponuka Prehľad nákladov Z našich referencií Kontaktná osoba

Z našich výsledkov z viac ako 20 rokov video produkcie

30 rokov od pádu Berlínskeho múru – myslím sloboda. Hľadanie...

Toto je videopríspevok / videoreportáž o udalosti -30 rokov pád múru - sloboda, ktorú mám na mysli. Pri hľadaní stôp – identity a zmeny – v Naumburgu Nemeckej spoločnosti pre systemické konštelácie. Vo videorozhovore Madlen Tamm (supervízorka a organizátorka konferencie), Christine Ziepert (vedúca a organizátorka konferencie), Kerstin Wille MA (United Cathedral Donors, Naumburg Cathedral), Dr. Irene Misselwitz (Snívanie a prebúdzanie - vtedy a teraz), Beate Jaquet (školiteľka a organizátorka konferencie), Valeska Riedel (Miramis - Inštitút pre systémovú teóriu a prax), Christopher Bodirsky (systémový konzultant, kouč a psychoterapeut), Rica Rechberg (systémová psychoterapia a koučing), Ansgar Röhrbein (tréner, supervízor a konzultant manažmentu), Mechthild Reinhard (systemický rodinný terapeut a supervízor), Dr. Stephan Marks (sociálny vedec, supervízor a autor literatúry faktu), Dr. lekárske Albrecht Mahr (populizmus a pád múru – rozpustenie nezdravého spojenia).

BERLIN - Agentur Videoproduktion - najlepší spôsob nahrávania koncertov, divadelných predstavení, podujatí, rozhovorov...
na publikovanie na webe, TV, na BluRay, DVD

Vysoké nároky vs. malý rozpočet?

Často nie je možné dosiahnuť oboje. BERLIN - Agentur Videoproduktion je výnimkou a jedinou videoprodukčnou spoločnosťou, ktorá toto pravidlo vyvracia. Používame moderné kamery s veľkými 1-palcovými obrazovými snímačmi najnovšej generácie rovnakého typu. Optimálna kvalita obrazu je zaručená aj v náročných svetelných podmienkach. Ďalej sa v závislosti od situácie používajú programovateľné motorové sklápače. Je teda možné diaľkové ovládanie. To minimalizuje personálne náklady a výrazne znižuje náklady.

To sú okrem iného naše služby

Produkcia videa z viacerých kamier (paralelné nahrávanie s viacerými kamerami)

BERLIN - Agentur Videoproduktion vám ponúka nahrávanie a produkciu videa z viacerých kamier. Zakladáme si na kvalitných fotoaparátoch rovnakého typu. Kamery rovnakého typu zabezpečujú rovnakú kvalitu obrazu pre každý obrázok alebo nastavenie fotoaparátu. Na strih videa na výkonných počítačoch sa používa profesionálny softvér, ktorý využívajú aj televízne stanice po celom svete. Ako jeden z mála producentov videa dokáže BERLIN - Agentur Videoproduktion produkovať videá v rozlíšení 8K / UHD-II / UHDTV2 / 4320p.
Videoprodukcia koncertov, divadelných predstavení, čítaní ...

Na videozáznam koncertov, divadelných predstavení, čítačiek a pod. dôsledne využívame metódu viacerých kamier. Viackamerovou metódou realizujeme videozáznam scénického vystúpenia z mnohých rôznych pohľadov. Spoliehame sa na moderné kamery, ktoré sú diaľkovo ovládané. Kamery sa ovládajú rôznymi spôsobmi len z jedného centrálneho bodu. Na ovládanie všetkých kamier stačí jedna osoba. Ďalší kameramani nie sú potrební.
Videoreportáže pre televíziu a internet

Aj v tejto oblasti môžeme čerpať z bohatých skúseností podložených dlhoročnou činnosťou. Bolo vyrobených a odvysielaných niekoľko stoviek televíznych reportáží, videoreportáží a reportáží. Témy aj miesta boli veľmi rôznorodé. Išlo o najnovšie správy a informácie, kultúrne a športové podujatia, súťaže, spoločenské podujatia a mnohé ďalšie. Vďaka našim bohatým skúsenostiam pre vás vieme vyrobiť TV reportáže a videoreportáže na takmer akúkoľvek tému.
Videoprodukcia rozhovorov, okrúhlych stolov, diskusných podujatí a pod.

Viacero kamier používame aj na nahrávanie rozhovorov, okrúhlych stolov, diskusných podujatí atď. Na jednoduché rozhovory iba s jednou osobou môžu stačiť 2 kamery, ak sa pýtajúci nemá zobrazovať na obrázku. Pri rozhovoroch alebo konverzačných situáciách, ktorých sa zúčastňuje viacero ľudí, sa prirodzene spoliehame na osvedčenú metódu viacerých kamier. V závislosti od toho, či ide o podujatie s publikom, sa tu dajú využiť aj diaľkovo ovládané kamery. Pokiaľ ide o diskusie bez publika, nie je potrebné nakláňanie motora.
Úprava video a audio materiálu

Samozrejme, nahrávanie podujatí, koncertov, divadelných predstavení, besied atď. na video je len polovica úspechu. Druhou a prinajmenšom rovnako dôležitou súčasťou videoprodukcie je strih videa. Zvukové stopy alebo zvukové stopy je potrebné upraviť a zmiešať počas úpravy video materiálu. Kompletná videoprodukcia zahŕňa vytvorenie a integráciu loga, reklamných inzerátov a v prípade potreby dodatočného obrazového, textového a video materiálu. Ak chcete, aby bol integrovaný video materiál od vás alebo z iných zdrojov, môžete ho odoslať. Zvukové stopy z koncertných záznamov možno tiež remixovať a remastrovať.
Malosériová výroba CD, DVD a Blu-ray diskov

BERLIN - Agentur Videoproduktion ponúka malosériovú výrobu CD, DVD a Blu-ray diskov. Pokiaľ ide o archiváciu zvuku, videa a údajov, disky CD, DVD a Blu-ray ponúkajú jasné výhody. Pevné disky, USB kľúče a pamäťové karty nevydržia večne. Disky Blu-ray, DVD a CD neobsahujú žiadne elektronické komponenty, ktoré by sa mohli stať slabým miestom a spôsobiť stratu údajov. Disky Blu-ray, DVD a CD sú skvelé na predaj, darovanie a archiváciu hudby, videí alebo súborov.

Z našich referencií
Musíme padnúť oveľa hlbšie! – Názor občana z okresu Burgenland.

Musíme padnúť oveľa hlbšie! – Hlas občanov okresu ... »